Thursday, June 23, 2011

ROMANTIK KEW??

Suatu hari di tepi pantai yang indah lagi nyaman, si isteri berbicara dengan sang suami... perbualan mereka dirakam seperti yang di bawah:

P: Awak, sekarang ada sesiapa yg lebih penting daripada saya?

L: mestilah tidak..

P: Untuk sekarang dan selamanya?

L: untuk selamanya..

P: Awak, adakah saya penting bagi awak?

L: sayang adalah orang yg sangat penting dalam hidup abang..

P: Awak sayang saya tak?

L: jauh di sudut hati abang amat menyayangimu sayang.. hey kenapa nie??

P: Walaupun apa yg akan terjadi awak masih sayang saya seorang?

L: apa sayang mengarut nie… cakap dalam tidur ya…

P: Em tapi saya rasa, saya mungkin akan jadi orang kedua yg awak sayang selepas ini..

L: hah??

P: Dan mungkin awak juga orang kedua yang saya akan sayang selepas ini…siapa tahu..

L: what??

P: sebab saya perlu beri lebih perhatian kepada…….(sambil mengusap-usap perut)

L: eh?! Sayang pregnant?? Really??? Alhamdulillah syukur… I love u so much!!! Papa love u, baby!!!

are they sweet?? em..em..what do you guys think???



No comments:

Post a Comment